Sardes scoort hoog bij klanten en ontvangt Cedeo erkenning

20 oktober 2020

Voor de vierde keer op rij heeft Sardes de tweejarige Cedeo erkenning in ontvangst mogen nemen. “Deze erkenning is de mooiste die je kunt krijgen. Want hij staat voor de tevredenheid van onze klanten”, aldus Sardes-directeur Hermann van Holt.  

Om te bepalen of Sardes voldeed aan de voorwaarde van de erkenning - een 80% klanttevredenheidsscore - ging Cedeo met tien opdrachtgevers in gesprek. De onafhankelijke certificeerder vroeg hen om onder andere de samenwerkingsrelatie, dienstverlening en prestaties te beoordelen.  

Klanttevredenheidsscore: 98,5%
De 80% werd ruim overschreden. De antwoorden van de referenten telden op tot een klanttevredenheidsscore van wel liefst 98,5%. Dat is bijzonder hoog. Ter vergelijking: in 2016 scoorden we 94,6% op de Cedeo-certificering en 96,8% in 2018. Van Holt: “Dat onze klanten ons wederom hoger beoordelen, is een prachtige bekroning op ons werk.” 

Reacties van referenten
Naast de klanttevredenheidsscore, stonden er ook reacties van de referenten in het Cedeo-rapport. Zoals: “Terugkijkend kan ik niet anders dan concluderen dat we hebben bereikt wat we wilden en dat Sardes hier een belangrijke rol in heeft gespeeld.” En: “Ik ben zeer te spreken over de begeleiding vanuit Sardes. Ze kiezen de juiste adviseur uit, die het beste past bij de opdracht en dat is te merken in de resultaten.”  

Bedankt!
Al deze mooie reacties, daar doen wij het voor. "We zijn ontzettend blij met dit resultaat en zullen ons inzetten om de verwachtingen van onze klanten waar te blijven maken en te overtreffen", aldus Van Holt.