Erkende kwaliteit

Als klantgerichte organisatie staat Sardes garant voor een goed product, afgestemd op uw specifieke wensen en behoeften. Daarbij werken we voortdurend aan de kwaliteit van onze producten en diensten. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de dienstverlening zoals die door Sardes geboden is. Alleen als u uw ontevredenheid kenbaar maakt kunnen wij er iets mee doen. Het heeft de voorkeur dat u uw ontevredenheid bespreekt met de betreffende medewerker. Vaak is dat voldoende om het probleem op te lossen. Indien u na bespreking met de betreffende medewerker nog steeds ontevreden bent, kunt u uw klacht schriftelijk kenbaar maken aan de directie van Sardes. Klik hier voor onze klachtenregeling.

 

ISO-gecertificeerd

Begin 2016 is Sardes als één van de eerste organisaties in Nederland door Certiked gecertificeerd aan de hand van de nieuwe ISO 9001:2015. Daarmee is aangetoond dat Sardes een kwaliteitsmanagementsysteem heeft ingericht dat zorgt voor een consistente. In dit nieuwe ISO-kader wordt, meer dan voorheen, ingegaan op de context van de organisatie, op leiderschap en op risicomanagement.

 

Cedeo-erkend               

Sardes is in 2014 Cedeo-erkend voor onderwijsadvies. Het CEDEO-keurmerk is een onafhankelijke garantie voor klanttevredenheid, kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid. De maatstaf die CEDEO hanteert is dat 80% van de klanten tevreden tot zeer tevreden moet zijn over de dienstverlening, de samenwerking met de organisatie en de behaalde resultaten. In 2016 is Sardes opnieuw door Cedeo onderzocht en erkend voor onderwijsadvies met een tevredenheidsscore van 97%.

 

Aangesloten bij EDventure

Sardes is lid van EDventure, de branchevereniging van onderwijsadviesbureaus in Nederland. Daarmee committeren we ons aan brancheregels op de gebieden van kennisdeling en innovatie (ledenstatuut EDventure).

Erkende kwaliteit bij Sardes